Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-01-19 13:08

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/asikt/missnojda-kunder-kan-fa-kompensation/

DN Åsikt

DN Åsikt. ”Missnöjda kunder kan få kompensation”

Com Hem, som ägs av Stenbeckskoncernen, ligger i konflikt med TV4, som nyligen köptes av delstatliga Telia. Foto: Janerik Henriksson/TT

SVAR PÅ INSÄNDARE. Com Hem-abonnenter som inte kan se alla kanaler de betalar för ska vända sig till företagets kundservice för att få kompensation. Samtidigt hoppas vi nå en överenskommelse med Telia så snart som möjligt, skriver Louise Ekman, kommunikationschef på Tele2 och Com Hem.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in