Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-09-19 02:52

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/cloetta-okade-losgodisforsaljningen-med-18-procent/

Ekonomi

Cloetta ökade lösgodisförsäljningen med 18 procent

Cloettas försäljning av förpackade varumärken steg med 1,4 procent
Cloettas försäljning av förpackade varumärken steg med 1,4 procent Foto: Jonas Lindkvist

Snacks- och konfektyrbolaget Cloettas vd Henri de Sauvage-Nolting anser att bolagets nya strategi och bolagets sätt att arbeta börjar leverera resultat.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in