Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-07-15 05:30

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/detaljhandelsveteranen-kunder-vill-inte-ha-reklambudskap-fran-algoritmer/

Ekonomi

Detaljhandelsveteranen: Kunder vill inte ha reklambudskap från algoritmer

Foto: Thomas Karlsson

För tio år sedan hade den internationella köpcentrumjätten Unibail Rodamco-Westfield 16 köpcentrum i Sverige. I dag återstår fem. 

Företagets Nordenchef, detaljhandelsveteranen Lars-Åke Tollemark, pratar om den nya spelplanen och om slutet för dagens kundklubbar. 

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in