Hoppa till innehållet

En utskrift från Dagens Nyheter, 2022-06-25 07:07

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/hm-bor-vassa-designen-och-e-butiken/

EKONOMI

”H&M bör vässa designen och e-butiken”

Karl Johan Persson, vd för H&M. Arkivbild.
Karl Johan Persson, vd för H&M. Arkivbild. Foto: Niclas Ryberg

Under torsdagen, presenterar den pressade klädjätten H&M sin niomånadersrapport. Förväntningarna är lågt ställda och analytikerna vill ha besked om huruvida en vändning är på gång.

DIGITAL PRENUMERATION

Passa på!

Läs DN gratis hela sommaren!

Alla artiklar gratis fram till 31 augusti, sen för halva priset i ett helt år (endast 69 kr/mån). Efter kampanjperioden gäller ord. pris 149 kr/mån. Ingen bindningstid. Säg upp enkelt online. 

Genom att klicka på "Godkänn köp" godkänner jag prenumerationsvillkoren och bekräftar att jag tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy. Dagens Nyheter är en del av Bonnier News AB, som ansvarar för kundrelationen samt för behandlingen av dina personuppgifter. Erbjudandet gäller endast nya prenumeranter.