Vi har förtydligat hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-10-18 09:22

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/hon-gor-en-skamsprodukt-till-lyx/

Ekonomi

Hon gör en skämsprodukt till lyx

”Drömmen är att ha reklam för choklad på våra tamponger, för vi vet att 70 procent av våra medlemmar vill ha choklad när de har mens. Men företagen tycker det är lite läskigt, att bli ihopkopplade med mensskydd”, säger Diana Solarz. Foto: Anders G Warne
Södermalmsbon Diana Solarz är född in i en familj full av kvinnliga entreprenörer. För henne var det naturligt att starta eget, företagsidén är att göra en skämsprodukt till lyxvara. ”Tänk att få hem tamponger med en bit choklad”, säger hon.
Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in