Vi har förtydligat hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-01-19 22:42

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/jobb-karriar/nu-ar-det-dags-att-trimma-marknadsforingen/

Jobb & Karriär

Nu är det dags att trimma marknadsföringen

Hunden Spike, en blandning mellan alaskan malamute och östsibirisk lajka, är redo för frisering hos Arshia Etminan.
Hunden Spike, en blandning mellan alaskan malamute och östsibirisk lajka, är redo för frisering hos Arshia Etminan. Foto: Lotta Svensson

För två år sedan såg Arshia ­Etminan möjligheten att kombinera drömmen om att bli frisör med passionen för hundar. Hon utbildade sig till hundfrisör i Wales och startade företaget Uppsala hundtrim. Nu behöver hon bli bättre på marknadsföring.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in