Vi har förtydligat hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-10-18 06:54

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/lidl-ar-battre-an-sitt-rykte/

Ekonomi

”Lidl är bättre än sitt rykte”

Bild 1 av 2 ”Problemet med Lidl är att man inte hittar allt man ska ha”, säger Birgitta Hedvall, som tillsammans med Peter Petrov trots allt lyckats fylla ett antal Lidl-kassar.
Foto: Peter Claesson
Bild 2 av 2 Sangar Zangana är butikschef för Lidl på Ångpannegatan i Göteborg.
Foto: Peter Claesson
Det tar tid att etablera sig och Lidl är bättre än sitt rykte. Det hävdar kunder och personal i matkedjans mest framgångsrika butik i Sverige.
Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in