Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-08-03 20:39

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/lidl-ar-battre-an-sitt-rykte/

Ekonomi

”Lidl är bättre än sitt rykte”

Bild 1 av 2 ”Problemet med Lidl är att man inte hittar allt man ska ha”, säger Birgitta Hedvall, som tillsammans med Peter Petrov trots allt lyckats fylla ett antal Lidl-kassar.
Foto: Peter Claesson
Bild 2 av 2 Sangar Zangana är butikschef för Lidl på Ångpannegatan i Göteborg.
Foto: Peter Claesson
Det tar tid att etablera sig och Lidl är bättre än sitt rykte. Det hävdar kunder och personal i matkedjans mest framgångsrika butik i Sverige.
Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in