Hoppa till innehållet Ge oss feedback gällande tillgänglighet

En utskrift från Dagens Nyheter, 2022-10-02 21:00

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/luften-har-gatt-ur-ballongreklamen/

EKONOMI

Luften har gått ur ballongreklamen

Som mest trängdes 32 ballonger på Stockholmshimlen. Nu ser man sällan fler än 10. Och intresset fortsätter att dala.
Bild: Fredrik Sandberg/Scanpix

Intresset för att göra reklam på luftballonger har mattats av rejält. Nu bekräftar Nokia att man sagt upp kontraktet med ballongbolaget Upp & Ner efter fjorton år.

DIGITAL PRENUMERATION

Passa på!

Läs DN gratis till 27 november!

Alla artiklar gratis fram till 27 november, sen för halva priset i ett helt år (endast 69 kr/mån). Efter kampanjperioden gäller ord. pris 149 kr/mån. Ingen bindningstid. Säg upp enkelt online. 

Genom att klicka på "Godkänn köp" godkänner jag prenumerationsvillkoren och bekräftar att jag tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy. Dagens Nyheter är en del av Bonnier News AB, som ansvarar för kundrelationen samt för behandlingen av dina personuppgifter. Erbjudandet gäller endast nya prenumeranter.