Vi har förtydligat hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-07-23 16:10

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/martin-jonsson-branschen-skeptisk-till-apples-nya-prenumerationsmodell/

Ekonomi

Martin Jönsson: Branschen skeptisk till Apples nya prenumerationsmodell

Bild 1 av 2
Foto: Apple
Bild 2 av 2 I dag presenterar Apples vd Tim Cook nya produkter och tjänster: bland dem väntas nya prenumerationstjänster för tv och nyheter
Foto: Marcio Jose Sanchez/AP

ANALYS. På måndagen väntas Apple presentera nya prenumerationstjänster för både nyheter och strömmat tv-innehåll. Målet är att samla innehåll från hela branschen, som ett ”Spotify för tv och nyheter”. Men de stora aktörerna är skeptiska, med goda skäl för det.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in