Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-01-18 17:17

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/nathalie-schuterman-konsumtion-i-massor-ar-inte-langre-attraktivt/

Ekonomi

Nathalie Schuterman: Konsumtion i massor är inte längre attraktivt

Nathalie Schuterman Foto: Eva Tedesjö

Nathalie Schuterman säljer kläder från några av världens mest exklusiva varumärken. Men grundaren av Solsidan-Mickans favoritbutik anser att shoppningens storhetstid är över. 

I DN:s serie om lyx frågar vi hur välbärgade shoppar och undrar vad som egentligen är lyx i dag? 

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in