Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-04-10 07:17

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/ekonomi/nya-strategier-kravs-for-direktreklam/

Ekonomi

Nya strategier krävs för direktreklam

Företagen borde rikta sina reklamutskick i större utsträckning än i dag anser Marcus Müller, vd för Infodata Direct.
Företagen borde rikta sina reklamutskick i större utsträckning än i dag anser Marcus Müller, vd för Infodata Direct. Foto: Lars Epstein
Välj själv vilken e-postreklam du vill ha. Samtidigt skänker du en krona per mejl till en välgörenhetsorganisation. Det är det senaste sättet att få oss konsumenter att inte direkt kasta reklammejlet.
Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in