Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-08-08 03:10

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/insandare/svar-sas-borde-skaffa-en-mejladress-for-kunder/

Insändare

Insändare. Svar: ”SAS borde skaffa en mejladress för kunder”

SAS-plan på Arlanda flygplats norr om Stockholm.
SAS-plan på Arlanda flygplats norr om Stockholm. Foto: Magnus Hallgren

SVAR PÅ INSÄNDARE. Flygbolaget SAS måste ha personer i sin kundservice som lyssnar, förstår och bemöter kunder med vänlighet. Dessutom borde SAS snarast skaffa en mejladress för kunder, skriver Ulla Whitehorn.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in