Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2021-06-21 22:34

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/kultur-noje/annonsdirektorer-om-coronakrisen-prioritera-svenska-traditionella-medier-nar-ni-annonserar/

KULTURDEBATT

Kulturdebatt. Annonsdirektörer om coronakrisen: ”Prioritera svenska traditionella medier när ni annonserar”

Bild 1 av 2
Foto: Jeppe Gustafsson/TT
Bild 2 av 2 Alexander Lydecker, CCO Bonnier News

Fortsatta investeringar i globala sociala nätverk är fel väg att gå i coronakrisens tid. Annonsörerna bör i stället prioritera svenska medier – både för resultatets och samhällsansvarets skull, skriver Alexander Lydecker och Joakim Flodin.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in