Vi har förtydligat hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-01-21 19:17

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/kultur-noje/internet-tog-till-slut-dod-pa-seinfeld/

Kultur

Augustin Erba: Internet tog till slut död på ”Seinfeld”

”Seinfeld” sändes mellan 1989 och 1998. Det uppskattas att det sista avsnittet sågs av 76 miljoner amerikaner.
”Seinfeld” sändes mellan 1989 och 1998. Det uppskattas att det sista avsnittet sågs av 76 miljoner amerikaner. Foto: Mary Evans/IBL

Tjugo år efter det sista avsnittet av ”Seinfeld” har motorn i seriens humor slutgiltigt avväpnats. Världen är inte längre en gåta att lösa, skriver Augustin Erba. 

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in