Hoppa till innehållet

En utskrift från Dagens Nyheter, 2022-07-01 00:42

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/kultur/susanne-ljung-lyxmarket-hojde-priset-med-tiotusen-kronor-tva-ganger/

KULTUR | KRÖNIKA

Susanne Ljung: Lyxmärket höjde priset med tiotusen kronor – två gånger

Att måla läpparna röda kostar på.
Att måla läpparna röda kostar på. Foto: Alamy

Det finns sätt att visa sig exklusiv. Genom att äga något som ingen annan har. Eller äga något som är så dyrt att de flesta inte har råd. Men hör verkligen läppstiftet dit?

DIGITAL PRENUMERATION

Passa på!

Läs DN gratis hela sommaren!

Alla artiklar gratis fram till 31 augusti, sen för halva priset i ett helt år (endast 69 kr/mån). Efter kampanjperioden gäller ord. pris 149 kr/mån. Ingen bindningstid. Säg upp enkelt online. 

Genom att klicka på "Godkänn köp" godkänner jag prenumerationsvillkoren och bekräftar att jag tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy. Dagens Nyheter är en del av Bonnier News AB, som ansvarar för kundrelationen samt för behandlingen av dina personuppgifter. Erbjudandet gäller endast nya prenumeranter.