Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-06-03 02:43

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/livsstil/halsa/tio-ovningar-for-stela-kroppar/

Livsstil

Tio övningar för stela kroppar

Bild 1 av 10 3. Höften/sida.
Bild 2 av 10 1. Nacke
Bild 3 av 10 8. Baksida lår.
Bild 4 av 10 7. Insida lår.
Bild 5 av 10 2. Bröst/axar
Bild 6 av 10 6. Rygg/bål.
Bild 7 av 10 4. Höft/rumpa.
Bild 8 av 10 10. Vad.
Bild 9 av 10 9. Framsida lår.
Bild 10 av 10 5. Rygg.
Välj fem och håll 30 sekunder (eller fem djupa andetag) på varje. Bläddra bland bilderna för att se hur Blossom gör!
Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in