Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-08-11 14:09

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/nyheter/ikea-ar-sveriges-vardefullaste-varumarke/

Nyheter

Ikea är Sveriges värdefullaste varumärke

Ikea är fortfarande Sveriges mest värdefulla varumärke, följt av i tur och ordning H&M, Nordea, Ericsson och Telia.
Ikea är fortfarande Sveriges mest värdefulla varumärke, följt av i tur och ordning H&M, Nordea, Ericsson och Telia. Foto: Matthew Staver

Ikea är fortfarande Sveriges mest värdefulla varumärke, följt av i tur och ordning H&M, Nordea, Ericsson och Telia.

Det uppger konsultföretaget Brand Finance, som årligen uppskattar det ekonomiska värdet av världens största varumärken. 

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in