Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-10-27 05:54

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/nyheter/sverige/dn-prisas-for-sin-marknadsforing/

Sverige

DN prisas för sin marknadsföring

DN:s chefredaktör och vd Gunilla Herlitz och försäljningsdirektör Johan Othelius (höger) tillsammans med Michael Seidl, Citat.
DN:s chefredaktör och vd Gunilla Herlitz och försäljningsdirektör Johan Othelius (höger) tillsammans med Michael Seidl, Citat. Foto: Inma World Congress

Dagens Nyheters nya månadsmagasin DN Världen prisades i natt för sin höga kvalitet under en gala i New York. DN kammade hem totalt tre priser – i kamp mot tidningar som New York Times, Wall Street Journal och USA Today.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in