Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-08-08 20:21

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/nyheter/sverige/slit-med-reklam-hans-sista-utvag/

Sverige

Slit med reklam hans sista utväg

”Jag hade inte jobbat för dem om jag inte var tvungen, men det här är mitt sätt att försöka få finnas till och bygga ett riktigt liv i ert samhälle”, säger Emmanuel Abour från Ghana om Svensk direktreklam.
”Jag hade inte jobbat för dem om jag inte var tvungen, men det här är mitt sätt att försöka få finnas till och bygga ett riktigt liv i ert samhälle”, säger Emmanuel Abour från Ghana om Svensk direktreklam. Foto: Roger Turesson

De osynliga. Del tre i DN:s serie om migranterna som utnyttjas på en hänsynslös arbetsmarknad.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in