Vi har förtydligat hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-01-21 23:18

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/nyheter/sverige/slit-med-reklam-hans-sista-utvag/

Sverige

Slit med reklam hans sista utväg

”Jag hade inte jobbat för dem om jag inte var tvungen, men det här är mitt sätt att försöka få finnas till och bygga ett riktigt liv i ert samhälle”, säger Emmanuel Abour från Ghana om Svensk direktreklam.
”Jag hade inte jobbat för dem om jag inte var tvungen, men det här är mitt sätt att försöka få finnas till och bygga ett riktigt liv i ert samhälle”, säger Emmanuel Abour från Ghana om Svensk direktreklam. Foto: Roger Turesson

De osynliga. Del tre i DN:s serie om migranterna som utnyttjas på en hänsynslös arbetsmarknad.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in