Hoppa till innehållet

Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2020-09-23 05:46

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/nyheter/varlden/fox-fick-pudla-2015-efter-falska-uppgifter-om-brittisk-no-go-zon/

Världen

Fox fick pudla 2015 efter falska uppgifter om brittisk no-go-zon

Bild: Alamy

Fox News hamnade i blåsväder och tvingades be om ursäkt för två år sedan, när kanalen intervjuade en ”terrorexpert”, som hävdade att den brittiska miljonstaden Birmingham var en enda stor ”no-go-zon”.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in