Vi har förtydligat hur vi behandlar personuppgifter och cookies.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-10-22 13:34

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/nyheter/varlden/fox-fick-pudla-2015-efter-falska-uppgifter-om-brittisk-no-go-zon/

Världen

Fox fick pudla 2015 efter falska uppgifter om brittisk no-go-zon

Bild: Alamy

Fox News hamnade i blåsväder och tvingades be om ursäkt för två år sedan, när kanalen intervjuade en ”terrorexpert”, som hävdade att den brittiska miljonstaden Birmingham var en enda stor ”no-go-zon”.

Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in