Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.

Läs mer

En utskrift från Dagens Nyheter, 2019-12-10 21:02

Artikelns ursprungsadress: https://www.dn.se/nyheter/varlden/kurdisk-tv-kanal-fick-beslut-med-sig/

Världen

Kurdisk tv-kanal fick beslut med sig

Tingsrätten i Köpenhamn beslutade på tisdagen att kurdiska Roj TV får tillbaka 327 000 kronor som togs i beslag i augusti – när det också väcktes terroråtal mot stationen.
Detta är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa. Logga in